keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Että mä kelpaan.

Tuulimyllyjä vastaan
täällä taistellaan
Viima hiuksissa viipyy
hetken vaan
Toiset nuorena nukkuu
joskus se pelko uniin kulkeutuu
Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä:

refrain:
Sinä vain, sinä vain
saat mut luottamaan
meillä on aikaa
Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut tuntemaan että mä kelpaan

Kun pyryttää ja pajutkin taipuu
kinosten alle hautautuu.
Täytyy olla lujasta luusta
että selviytyy.

Hangen alla paine kasvaa
kestänkö sen mitä vaaditaan
Rakas, onneks sä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on sillä:

refrain

Että mä kelpaan

Sitten sinä oot siinä
silität mun hikistä päätä
joku taika sulla on, sillä:

refrain

Sinä vain, sinä vain
saat mut taistelemaan
tuulimyllyjä vastaan.

Sinä vain, sinä vain, sinä vain
saat mut nousemaan
läpi hangen ja roudan

läpi hangen ja roudan


Stella - Häävalssi

Voisko paremmin tunnetta kuvata.

Ei kommentteja: