sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

Se tunne...

... kun katsot facebookista kuvia kuinka kavereilla on ollu hauskaa bileissä, joihin sinua ei (taaskaan) kutsuttu. Sitten sinulta kysytään miksi et ollu siellä. Vastaat: "Ei minua kutsuttu" ajatellen pienessä päässäsi "taaskaan."

Myönnän, kyllä minua vituttaa.
Tämä on todellakin niitä päiviä kun vihaan kaikkia ja kun miusta tuntuu että miulla ei oo todellisia kavereita. Kaikki vaan puukottaa selkään. "Niina, toi on pikkujuttu, et olis tullu kuitenkaan." En kai mie tule jos minua ei kutsuta.

Tää on ku ala-asteella. Ns. huutojaot. Mie oon aina se joka valitaan joukkueeseen viimesenä koska oon hitain ja muutenki huonoin.
Ei ihme että miulla on huono itsetunto.

Että haistakaan vaan paska.

Päivän positiivinen: Jos joku sanoo 'ystävä'
älä usko. Tajusin sen juuri.

Ei kommentteja: