maanantai 28. joulukuuta 2009

Vaikeuksia.

On taas vaikeeta kirjottaa. Eipä oo mistä kirjottaa, tai no valittaa. Yleensähän mie valitan tänne. :DD eiikunhei.

Mie kävin tänään kylällä ja olin menossa kirjakauppaan jotta saisin ostettuu Epäilyksen. Pääsin kirjakaupan ovelle ja yritin avata ovee. Ei auennu. Hemmetti se oli kiinni!! >:( AARGH. Koko kauppa oli pimeenä. Kiva juttu. Tänään on maanantai, ja kello oli jotain yli 1, ovessa luki että auki ma-pe 10-17 . Ei ollu auki ei. Kyllä nyppi.

Se yks sano olevansa kolmen aikaan kotona... Noinkohan. :D Mutta hei. Edistystä, se kävi eilen. :o soitti joskus 7 jälkee että voiko hän tulla. :DD
Semmosta.

Lueskelin muutamia kuukausia taakse päin omaa blogia. Voi herran jestas että jaksan olla negatiivinen. X.x Ei ihme että aina väsyttää. Negatiivinen siinä mielessä etten osaa arvostaa kaikkee sitä hyvää mitä miun elämässä jo on.
Oon kiittämätön paska. Muutenki huono ihminen.
--
Kiva on kävellä tuolla kun ei tiiä millon joku puli käy kiinni. Nytkin kun olin tulossa nontun luota niin joku puli tuli vastaa, tarttu käsi varresta ja mumis jotain. Onneks sain riuhtastua itteni irti ja pääsin karkuun.
^Tuostakin tuli turhaa mölyä kavereiden välille...

Tässä mie istun pimeessä huoneessa ja mietin että miten vois muuttaa omaa asennettaa.
Niin mutta voi vieteri miten epätoivonen mieki oon joskus ollu. :D Miten rakkaus voi tehä ihmisestä niin epätoivosen... Oon säälittävä.



So many won't get the change to say goodbye.

Ei kommentteja: