lauantai 27. helmikuuta 2010

>itsemurha


Mietitään että mie harkitsisin itsemurhaa, (Ei siis oikeasti pidä paikkaansa) niin kuinkapa montaa ihmistä se oikeasti edes kiinnostais. Uskaltaisin heittää että porukoitten lisäks 3-5 kaveria miettis miks ne ei huomannu tai puuttunu.
Mie oon kuullu sanottavan että miulla on masennus. Onko kellään mitään hajua miksi?
No minäpä kerron.

a) Koko pienen ikäni oon kohdannu väkivaltaa joka kohistuu minuuun, mutta nyt se on ohi.
b) Minuu on pelattu, niinkun jotain helvetin pelinappulaa.
c) Miulta on viety kyky luottaa ihmisiin, jopa niihin jotka on miulle tosi tärkeitä.
d) Minuun on petetty. Pahasti.
e) Isä kuoli 18.10.2009, eikä miulla todellakaan ollu hyvät välit isän kanssa. Päinvastoin.

Nostan esille kohdan d)
Kukaan ei oikee jaksa ymmärtää miten tosissani mie sillon olin. "Sie olit niin nuori, etkä voinu olla vakavissas. Pääse jo yli." Helvetti kun jotkut ei tiedä mistään mitään. Olen pahoillani että en pääse siitä yli.
--
Vittu että oon paska ihminen, nyt mie helvetti vie mokasin. Tein virheen. HEMMETTI. Haluun kadota. :S Eieieieieieieieieieieieieieieiei... Perkele.

Ei kommentteja: